آشنایی با فیلترهای دستگاه تصفیه آب100%تضمینی

دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن که اغلب به عنوان RO شناخته می شود، یک روش بسیار پیشرفته برای تولید آب تصفیه شده می باشد. امروزه از فرآيند اسمز معكوس ( RO ) ( reverse osmosis ) به عنوان يك فرآيند جداسازی در بسياری از صنايع توليد آب تصفیه (آب شرب یا آب آشامیدنی ها)، ‌تصفيه پساب ها ، صنعت پرورش دام (دام داری ها) ، صنعت پرورش طیور (مرغداری ها) ، صنعت کشاورزی ، آب ورودی کولینگ تاور ها ، دیگ های بخار ( boiler ) ، آب استفاده در نازل های مه پاش ، صنايع غذايی ، دارو سازی ، پزشکی و غیره استفاده می شود .

آشنایی با فیلترهای دستگاه تصفیه آب100%تضمینی

۵۴۵ بازديد
نایی با فیلترهای دستگاه تصفیه آب صنعتی RO
لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی
 ادعا شد که NS-100 امیدوار کننده ترین غشایی است که تاکنون با توجه به ثبات pH ، شار نفوذ و حذف املاح ، به ویژه ترکیبات آلی قطبی کوچک ایجاد شده است (Chian et a1. 1975). در 10.3 MFa (1500 psig) ، گزارش شده است که این غشا دارای شار بیش از 0.8 m3 / m2.d (20 gal / ft2.d) با 99.5 درصد رد نمک است که با آب دریا مصنوعی استفاده می شود (Porter 1978). در یون افزودنی ، گزارش شده است که غشا when هنگام استفاده برای تغذیه آب قلیایی با pH 7 تا 13 از پایداری بسیار خوبی برخوردار است.
مطالب بیشتر: چطور بهترین دستگاه تصفیه آب انتخاب کنیم؟
اسپاتز و فریدلندر (1978) اظهار داشتند که غشا will در بسیاری از فرآیندهای نیاز به حذف نمک میانی در مقادیر pH بالا نیاز را پر می کند. . اشکال عمده آن این است که به راحتی توسط کلر مورد حمله قرار می گیرد. برنز و رو (1979) یک ترکیب فیلم نازک از الکل فورفوریل را توصیف کردند که به عنوان NS-200 تعیین شده است. غشا بر روی تکیه گاه پلی سولفون تهیه می شود و 99 درصد پسماند نمک و شار آب 0.73 تا 0.81 میلی متر مکعب در متر مکعب (18 تا 20 گالن در ft2.d) را آزمایش می کند ، هنگامی که روی محلول نمک 3.5 درصد در 6.9 آزمایش می شود MFa (1000 psig) به مدت 1000 ساعت. برنز و رو (1979) یک غشا compos کامپوزیتی پلی آمید ، PA-100 را توصیف کردند که به روشی مشابه NS-IOO تهیه شده است با این تفاوت که ایزوفتالوئیل کلرید برای تشکیل سد معکوس  به جای تولوئن دیزو سیانات استفاده می شود.
مهم یا عیب غشای کامپوزیتی PA-100 ، مانند سایر غشاهای کامپوزیتی ، حساسیت بالای آن به خوراک های کلر است که منجر به زوال سریع ممبران می شود. مطالعات تحقیقی برای اصلاح سیستم PA-100 برای تحمل بیشتر غشا در برابر خوراک های کلر شده و از بین بردن هزینه اضافه شده دکلره انجام شده است.
منبع مطالب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.