محاسبه قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن که اغلب به عنوان RO شناخته می شود، یک روش بسیار پیشرفته برای تولید آب تصفیه شده می باشد. امروزه از فرآيند اسمز معكوس ( RO ) ( reverse osmosis ) به عنوان يك فرآيند جداسازی در بسياری از صنايع توليد آب تصفیه (آب شرب یا آب آشامیدنی ها)، ‌تصفيه پساب ها ، صنعت پرورش دام (دام داری ها) ، صنعت پرورش طیور (مرغداری ها) ، صنعت کشاورزی ، آب ورودی کولینگ تاور ها ، دیگ های بخار ( boiler ) ، آب استفاده در نازل های مه پاش ، صنايع غذايی ، دارو سازی ، پزشکی و غیره استفاده می شود .

محاسبه قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

۴۹۹ بازديد
استعلام، خرید و محاسبه قیمت دستگاه RO تصفیه آب صنعتی | مشاوره و تخفیف 1400
برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی RO ، این چهار مرحله را باید انجام دهیم. در مرحله اول میزان آب مورد نیاز برای درمان روزانه را تعیین کنید. مرحله دوم تهیه آنالیز ورود آب برای دستگاه و مرحله سوم تعیین آنالیز آب خارج شده از دستگاه و مرحله چهارم تعیین مواد و کالاهای ساخت دستگاه و استفاده از آب صنعتی است. دستگاه تصفیه ، هنگامی که می خواهیم آب با بیش از 2000 لیتر تولید کنیم ، بهترین ، بهترین ، دقیق ترین و ارزان ترین روش تصفیه آب صنعتی است. ، هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی و کل هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی. این هزینه کل برق ، آب شیمیایی و فیلترهای آن با توجه به ظرفیت دستگاه است. متغیر نیست.

دستگاه های تصفیه آب صنعتی به صورت اقساطی

جهت خرید تصفیه آب صنعتی و فیلتر شن و ماسه از شرکت تصفیه آب پاکسازان بصورت اقساطی با ثبت سفارش و پرداخت 50٪ از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت و سپس پرداخت 20٪ از مبلغ کل قرارداد قبل از بارگیری ، پس از بررسی صید جدید یکی از شرایط شرایط اقساط است.

از دیگر مطالب مرتبط ما دیدن فرمایید:

اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی(1400)

آب پاکسازان شرکت تصفیه آب صنعتی | فیلتر شنی |2021

سازنده دستگاه [RO] تصفیه آب صنعتی(مشاوره رایگان تخصصی)


چک sayadiچیست؟

طبق اعلام بانک مرکزی ، از ابتدای سپتامبر سال جاری باید برای کلیه متقاضیان از طریق سامانه الصیاد (صدور یکپارچه دفترچه چک) دفترچه چک صادر شود که به آن چک شکارچی می گویند. در روش جدید ، پرداخت های همه بانک ها به روشی کاملاً استاندارد و استاندارد صادر می شود ، این هدف به منظور ادغام و استاندارد سازی طراحی شده است و شما هویت اوراق بهادار را خواهید یافت. طبق روال جدید ، شعب بانک دیگر مرجع صدور چک نیستند و اعتبار متقاضی چک از طریق سیستم بانک مرکزی تأیید می شود و چک برای وی صادر می شود.
 
برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی RO باید این چهار مرحله را انجام دهیم. در مرحله اول مقدار آب مورد نیاز جهت تصفیه را در روز مشخص کنیم. مرحله دوم تهیه آنالیز آب ورودی به دستگاه مرحله سوم مشخص کردن آنالیز آب خروجی از دستگاه و مرحله چهارم مشخص کردن متریال و اجناس ساخت دستگاه و کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی، برای مواقعی که می‌خواهیم آب با مقدار بیش از ۲ هزار لیتر تولید کنیم به صرفه ترین، بهترین، دقیق ترین و کم هزینه ترین راه دستگاه تصفیه آب صنعتی می‌باشد، هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی، جمع کلی هزینه نگهداری یک دستگاه تصفیه آب صنعتی مجموع هزینه‌های برق مصرفی، آب مواد شیمیایی و فیلتر‌های آن است که بسته به ظرفیت دستگاه متغیر می‌باشد.
دستگاه تصفیه آب صنعتی اقساطی
 
جهت خرید اقساطی تصفیه آب صنعتی و فیلتر شنی از شرکت تصفیه آب پاکسازان با ثبت سفارش و پرداخت ۵۰ درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت و سپس پرداخت ۲۰ درصد مبلغ کل قرارداد قبل از بارگیری همراه داشتن چک صیادی جدید از الزامات شرایط اقساطی می باشد.

چک صیاد چیست ؟
 
طبق اعلام بانک مرکزی از ابتدای شهریور امسال دسته‌چک تمامی بانک‌ها باید از طریق سامانه صیاد (صدور یکپارچه دسته‌چک) برای متقاضیان صادر شود که به آن اصطلاحا چک صیاد می‌گویند. در شیوه جدید، دسته‌چک‌های تمامی بانک‌ها کاملاً یک‌شکل و یک‌رنگ صادر می‌شوند که باهدف یکپارچه‌سازی و استانداردسازی طراحی‌شده و هویت اوراق بهادار را پیدا خواهد کرد. طبق روال جدید، دیگر شعب بانکی مرجع صدور دسته‌چک نیستند و متقاضی دسته‌چک از طریق سامانه بانک مرکزی اعتبارسنجی شده و دسته‌چک برایش صادر می‌شود.

جهت مشاهده منبنع اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.