سوالات متداول تصفیه آب[1400]

دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن که اغلب به عنوان RO شناخته می شود، یک روش بسیار پیشرفته برای تولید آب تصفیه شده می باشد. امروزه از فرآيند اسمز معكوس ( RO ) ( reverse osmosis ) به عنوان يك فرآيند جداسازی در بسياری از صنايع توليد آب تصفیه (آب شرب یا آب آشامیدنی ها)، ‌تصفيه پساب ها ، صنعت پرورش دام (دام داری ها) ، صنعت پرورش طیور (مرغداری ها) ، صنعت کشاورزی ، آب ورودی کولینگ تاور ها ، دیگ های بخار ( boiler ) ، آب استفاده در نازل های مه پاش ، صنايع غذايی ، دارو سازی ، پزشکی و غیره استفاده می شود .

سوالات متداول تصفیه آب[1400]

۵۶۴ بازديد
هیچ مکانیزم صوتی پیدا نکرده ام که بتواند فواید دستگاه تصفیه اب صنعتی سلامتی دانه های سرامیکی مادون قرمز دور برای تصفیه آب را توضیح دهد. می توانید توضیح دهید؟
چگونه می توان روند TOTEX را به حداقل رساند؟ صحبت در مورد RGPF ها ، هزینه های رسانه و هزینه شستشو به ترتیب هزینه اصلی و عملیاتی هستند.
هزینه شستشوی RGPFs می تواند با کاهش فرکانس شستشو ، به عنوان مثال افزایش طول اجرا ، به حداقل برسد.
از طرف دیگر ، می توان با افزایش فرکانس شستشوی مجدد ، هزینه جایگزینی رسانه را به حداقل رساند تا از ایجاد لایه کثیفی غیر قابل جابجایی در اطراف دانه های محیط جلوگیری شود.
برای به حداقل رساندن فرآیند TOTEX ، درک رابطه معکوس ریاضی بین "فرکانس برگشت شستشو" و "فرکانس جایگزینی رسانه" کلید مهم به نظر می رسد؟ آیا در مورد این موضوع مطالعه طولانی مدت دارید؟
 
چرا شارهای خرید اب تصفیه کن حاصل از جداسازی روغن سازگار نبودند؟
من به منظور جداسازی امولسیون روغن در آب Hexadecane-Tween80-DIW از گرافن / PVA لایه لایه غشای الهام گرفته شده از لایه های نانو و پلیمر پیوند عرضی استفاده می کنم.
غشایی که من در هر دسته استفاده کردم به همان روش (بارگذاری غیر آلی ، همان جرم پلیمر) سنتز شده و دارای شار آب خالص مشابه هستند. غشاها قبل از جداسازی روغن برای 30 دقیقه تحت فیلتراسیون آب خالص کار می کنند تا از اثر فشرده سازی جلوگیری کنند.
من ابتدا امولسیون را با تهیه محلول سورفاکتانت 200 میلی گرم در لیتر آماده کردم. در مرحله دوم ، 15 میلی لیتر محلول سورفاکتانت را به میزان قطره 15 میلی لیتر در هگزادکان 1.5 میلی لیتر قرار دهید. ثالثاً به مدت 2 ساعت در دمای اتاق هم بزنید.
پس از فیلتر توسط غشا gra گرافن / PVA ، جریان از نفوذ سازگار نیست. به عنوان مثال: 175 ، 185 و 275 L / mh برای دسته 1 ، 2 و 3. با این حال ، بدون توجه به مقادیر شار ، نفوذ کاملاً شفاف (در مقایسه با جذب DIW) بود.
اگر کسی با وضعیت مشابهی روبرو شد ، لطفاً چگونگی غلبه بر با من را به اشتراک بگذارید
نظر شما در مورد استفاده از فیلتراسیون ماسه سریع انباشته در کشورهای در حال توسعه چیست؟ برخی از محققان کرنل فناوری تصفیه سریع شن و ماسه انباشته را برای استفاده در کشورهای در حال توسعه توسعه داده اند. همانطور که من آن را درک کردم ، برای انجام کاری که فیلتراسیون سریع شن و ماسه انجام می دهد مفید است ، اما شما می توانید از آن در شهرداری های کوچک و متوسط ​​در جهان در حال توسعه استفاده کنید که در آن قدرت الکتریکی مورد نیاز برای شستشوی مجدد به اندازه کافی در دسترس نیست و / یا قابل اطمینان نیست.
ما در تلاش هستیم تا ببینیم که این فناوری برای بهبود کیفیت آب از یک رودخانه مجاور در یک منطقه جنگلی روستایی در هندوراس چقدر کار می کند. این فقط یک تلاش است. ممکن است خیلی عالی کار کند. فقط فکر کردم می توانم ببینم کسی نظر یا توصیه مفیدی در مورد SRSF و / یا استفاده از آن در زمینه های مختلف دارد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.